برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 27 خرداد 1403
عناوین سلامت
<<  1 2 3 4 5 6 7 8 9   >>

دیابت با چشم ها چه می کند؟

بسیاری از مشکلاتی که این روزها افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند بیماری‌های ناشی از داشتن سبک زندگی ناسالم است که یکی از این بیماری‌های پنهان و خاموش به دلیل مراجعه دیرهنگام و عدم تشخیص و درمان به موقع منتهی به نابینایی و تخلیه چشم می‌شود.
تاریخ: 1402/10/24
موضوع: سلامت

تولید کیت غربالگری ۵۶ بیماری در نوزادان/ درخواست رئیس سازمان انرژی اتمی از وزارت بهداشت

رئیس سازمان انرژی اتمی از تولید کیت غربالگری ۵۶ بیماری در نوزادان خبر داد و گفت: درخواست ما از آقای عین‌اللهی (وزیر بهداشت) این است که دستور بدهند استفاده از این کیت برای غربالگری نوزادان در کشور آغاز شود.
تاریخ: 1402/10/24
موضوع: سلامت

دل درد عصبی، تکرر ادرار، نفخ، ناراحتی معده و زیاد بودن حرکات شکمی را با این تکنیک ها درمان کنید

در برخی موارد، سطح استرس شما می‌تواند باعث ایجاد علائمی از حرکات شکمی تا ناراحتی معده و افزایش ادرار و نیاز به دفع شود. درمان این مسئله می‌تواند شامل تکنیک‌های آرام بخش و داروهای گیاهی باشد.
تاریخ: 1402/10/23
موضوع: سلامت

این علائم می گویند شما اضطراب دارید نه استرس! / اضطراب را خوددرمانی نکنید

روانشناسان و روانپزشکان تاکید دارند اگر علائم اضطراب را در خود دیدید، به متخصص مراجعه کنید. چراکه تعلل در پیگیری و درمان اضطراب می‌تواند این اختلال را تشدید یا اختلالات روانیِ بیشتری به آن اضافه کند.
تاریخ: 1402/10/23
موضوع: سلامت

آیا لرزش دست دارید؟

لرز یا رعشه به انقباضات غیرارادی عضله گفته می‌شود که باعث می‌شود قسمت‌هایی از بدن بلرزند. لرزش دست رایج است و اغلب ریشه در استرس یا خستگی دارد. لرزش دست می‌تواند نشانه عوارضی نیز باشد.
تاریخ: 1402/10/23
موضوع: سلامت

این افراد در برابر آلودگی هوا آسیب پذیرند

آلودگی هوا یکی از معضلاتی است که در فصل سرما با آن مواجهه هستیم که تنها راهکار برای مقابله با عوارض آن بر روی سلامتی بدن کاهش التهاب و افزایش دفع مواد سمی استنشاق شده در بدن است که با مصرف غذاهای ضد التهاب و مصرف شیر و لبنیات می توانید سلامتی خود را حفظ کنید.
تاریخ: 1402/10/21
موضوع: سلامت

با این ۸ تکنیک تنبلی را زیر پا له کنید

ژاپنی‌ها در کل دنیا به مفید بودن و استفاده خوب از وقت خود معروف هستند. اما آیا آنها دلشان نمی‌خواهد تنبلی کنند!؟ ذات انسان طالب استراحت است پس فرقی ندارد ژاپنی باشی یا اهل کنیا، از آمریکا آمده باشی یا در دل کویر ایران بزرگ شده باشی. ژاپنی‌ها که وصفشان رفت، برای اینکه از تنبلی ...
تاریخ: 1402/10/21
موضوع: سلامت

بهترین غذا برای رشد و سلامت مو

آماندا ساوسدا، کارشناس تغذیه، می‌گوید غذایی که می‌خورید و نمی‌خورید، برای حفظ سلامتی‌تان کلیدی است که سلامتی مو نیز قسمتی از آن است. او قبل از اینکه از غذای خاصی نام ببرد، توصیه می‌کند که مطمئن شوید بدنتان روزانه مقدار کالری کافی را دریافت می‌کند. به گفته ساوسدا، ...
تاریخ: 1402/10/21
موضوع: سلامت
طی نه ماهه نخست امسال؛

بیش از 12 هزار درخواست توسط کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی قم بررسی شد

حسن رحیمی رییس اداره کمیسیون ها و شورای پزشکی مدیریت درمان استان قم اظهار داشت: در نه ماهه نخست امسال بیش از 12 هزار و 725 درخواست در زمینه از کارافتادگی،استراحت پزشکی ، تایید اروتز و پروتز و بیمه خاص بررسی شده است.
تاریخ: 1402/10/20
موضوع: سلامت

پنجاه روز هوای آلوده مهمان قمیها

مدیر کل محیط زیست استان قم از استمرار آلودگی هوای قم در ۵۰ روز سال جاری خبر داد.
تاریخ: 1402/9/28
موضوع: سلامت
<<  1 2 3 4 5 6 7 8 9   >>