برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403

انقلاب اسلامی


استاندار قم:
استاندار قم گفت: براساس آخرین استعلامات؛ استان قم رتبه اول ساخت مسکن در کشور را به خود اختصاص داده که این دستاورد مهم مرهون تلاش و زحمات دستگاه‌های مربوطه همچون اداره کل راه و شهرسازی است.
تاریخ: 1403/2/6
رهبر انقلاب:
رهبر انقلاب با اشاره به تعطیلی واحدهای تولید و حتی کارخانجات بزرگ در مقاطعی، گفتند: در یکی دو سال اخیر به همت مسئولان، هزاران کارگاهِ تعطیل‌شده یا نیمه تعطیل، احیا شده که این کار مهم باید ادامه یابد.
تاریخ: 1403/2/5
«مسعود نجابتی» برای فعالیت‌های مؤثر در حوزه گرافیک از جمله ترسیم دیوارنگاره «وفتح قریب» در مرز سرزمین‌های اشغالی به عنوان چهره هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ انتخاب شد.
تاریخ: 1403/1/30
تحلیلگر و روزنامه‌نگار صهیونیستی در پستی در شبکه‌های اجتماعی از بحران شدید تصمیم‌گیری در میان مقامات ارشد رژیم صهیونیستی پس از عملیات تنبیهی ایران علیه تل‌آویو پرده برداشت.
تاریخ: 1403/1/27
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که هرگونه ماجراجویی جدید علیه منافع ملت ایران با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده موا
تاریخ: 1403/1/26
رییس حوزه هنری خوزستان:
رئیس حوزه هنری خوزستان گفت: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، ۹ ویژه برنامه در استان برگزار خواهد شد.
تاریخ: 1403/1/20
دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی از ۲۰ تا ۲۷ فروردین ماه با مجموعه‌ای از برنامه‌های هنری در سراسر کشور برگزار می‌شود.
تاریخ: 1403/1/19
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد:
ملایی با تأکید بر پیروزی مردم ایران و شهر مقدس قم در انتخابات گفت: با همه دشمنی‌ها هر رأی مانند قطره‌ای درخت انقلاب و اسلام را آبیاری کرد و باید بدانیم انتخابات دژ محکمی برای دفاع از آرمان‌ها و صیانت از حرم انقلاب اسلامی است.
تاریخ: 1402/12/15
استاندار قم:
استاندار قم با بیان اینکه بسترهای تولید علم ما پس از انقلاب افزایش یافته گفت: به برکت انقلاب اسلامی علم در کشور توسعه یافت و امروز دانشمندان ایرانی در حوزه‌های مختلف در دنیا زبانزد هستند. 
تاریخ: 1402/12/3
سرلشکر باقری در پیامی به مناسبت روز پاسدار؛
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی عنوان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی، با ایمان، اخلاص، و مجاهدت برای خدا و ادای تکلیف و تأسی به خصلت‌های حسینی، مظهر قدرت معنوی نیروهای مسلح مقتدر هستند.
تاریخ: 1402/11/23


طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز